vrijdag 25 maart 2016

beautifulbijzoux ontboxing

hé alle maal van daag heb ik iets super leuks voor jullie namelijk een ontboxing video van de web saaid  beautifuldijzoux.com ik had er al veel over gehoord en was zo nieuw schierig dat ik wat heb bestelt als je nou benieuwd bent wat ik er van vind en wat ik heb bestelt en er zat nog iets exstras bij wil je weten wat dat is dan kan je naar de web saaid gaan of de video kijken  ik vond super leuk vond om die video op te nemen en alles van de 2 paketjes was super mooi in  gepakt en mooi   laat me weten of ik vaker van deze  video ,s moet gaan maken  en laat weten wat je er van vind        insta:  m a ur a vd g r a a f   sanp : mau la la     pintrest :maura 

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor maura mee door gaan ziet er allemaal erg mooi uit je site x ome j

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor maura mee door gaan ziet er allemaal erg mooi uit je site x ome j

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel ik ga mischien ook nog een beauty vidio maaken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel ik ga mischien ook nog een beauty vidio maaken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof Maura! Kijk er al naar uit hoe je die nieuwe spullen gaat combineren met je outfits! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook heel benieuwd naar wat ik er mee ga doen

    BeantwoordenVerwijderen