maandag 28 maart 2016

kettingen kombineeren

he´alle maal van daag ga ik de kettingen van deautifulbijuozx combineren van elke ketting heb ik 2 oudfits gecombineerd ik ben geinspiereerd door de leren ternd  ik hoop dat je het leuk vind en dat het je insprireerd 

1super leuk voor de lente ik ben ge inspiereerd door de trend die weer komt dat is naamelijk leer en rode aseswaares : jasje veromoda ti-shirt primarkt ketting beautifulbijouzx.com 

                                                                       




                                 2 leuk voor in de stat tas primarkt jasje veromoda peplintop primarkt keting beautyifulbijzou.com                                                                                 

3 super voor de zomer peplindtop c&a tas primarkt ketting beautifulbijzou.com                                                                                                                                                              4 ti-shirt  cortefiel women ketting beautyfulbijzoux.com                                   

1 opmerking: