donderdag 3 maart 2016

                                     even voorstellen 

ik ben Maura van der graaf ik wil al heel mijn leven mode ondwerpster worden ik werk met bijzondere dingen (viren en steenen ) ik  ben dit blog begonne omdat ik al heel lang een manier zoek  om te laaten zien wat ik heb gemaakt 


hobby,s : ondwerpen kleding maken en nog meer 

wat ik doe na school : meestal  ondwerpen oorbellen maken en nog veel meer 

wat heb ik : dislexie en diskalkelie dus als ik bij voor beeld iets verkeerd schrijf dan weet je waar het door komt 




                                        dat was ales doei 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maura,
    Jou blog ziet er mooi uit, papa en mama hebben alles gelezen en je doet het hartstikke goed. Ik reageer nu even met Livia´s account want ik heb zelf nog geen gmail. Ga zo door meid en ik ben ook heel benieuwd naar je mooi poncho , je haarspeld van een bierdopje en nog veel meer van je ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super Maura! Leef maar lekker uit wat er in je zit. Een verrijking voor jezelf én voor anderen.
    Eén van je supporters,
    Frouke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super Maura! Leef maar lekker uit wat er in je zit. Een verrijking voor jezelf én voor anderen.
    Eén van je supporters,
    Frouke

    BeantwoordenVerwijderen