vrijdag 11 maart 2016

stropdassen

                                                                                                            voor dit stropdassen rokje heb ik mijn opa,s kast leeggeroofd   ik had 15 of 17 stropdassen nodig om hem te maken ik begon gewoon met naaien en dit kwam er uit.soms heb ik  idee  en dan moed ik het snel tekenen voor dat ik het vergeet en even later ga ik het naaien.voor het af werken ben ik wel 1 week bezig geweest zelf ben ik blij met het resultaat hij is leuk voor de zomer en voor school ik heb gekozen voor alles door elkaar heen stippen strepen en nog meer ik heb hem vast gelegd met een knoop zoals je bij foto 1 goed kan zien ik heb hem gecombineerd op een wit bloesje en een zwarte panty volgen de keer schoenen 

3 opmerkingen:

  1. Lieve Maura... wat een super gaaf rokje zeg!!
    Ik hou wel van die opvallende dingen....

    Laat je me weten als ik mijn kleding bij je kan komen shoppen... ik heb regelmatig iets nieuws nodig voor als ik moet spreken!

    Super super trots op jou!
    Heel veel plezier en succes!
    Sandra Kleipas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, knap gemaakt en bedacht !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen