vrijdag 11 maart 2016

schoenen

                                                                                                             vind je van deze mooie hakken van de kring loop het klinkt super ranzig maar dat is het niet het is namelijk een van mijn favo plekken wand ik kan van de kleding leukere kleding maken en dat heb ik met mijn hakken gedaan  ik was er op uit gekeken en heb ze gepimpt met [spijkerstof en met lijm en met een rits] eerst heb ik spijkerstof in stukjes geknipt en er zorgvuldig opde haken ge plakt ik wil er nog een cd stukjes op doen maar ik ben er nu al tevreden mee ik heb er een dag of 2 aan ge werkt en het is een van mijn ontwerpen zet in de reacties wat je er van vind volgende keer bierdopjes  

ik ga voortaan op zaterdag of op zondag bloggen  

1 opmerking:

  1. Dat is een leuk idee, als ik mijn pumps zat ben weet ik waar ik ze moet brengen. Super ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen