maandag 21 maart 2016

miny blogg me naar de de stoffen kraam

hé ik ben een paar dagen geleden naar de stoffen kraam geweest [dat is een winkel die stoffen verkoopt ]ze hebben echt hele mooie stoffen en super veel stoffen bij voor beeld [kant fliez katoen zijde stof waar je tassen kan maken ]  in allerlei kleuren en ze hebben ook super rare stoffen van gras wat ik super leuk vind maar  buiten hangen ook nog stoffen voor maar 1 euro 50 ze hebben ook nog veel meer bijvoor beeld  wol  ritsen en knopen  veren .en als je je nou af vraagt waar ik al mijn stoffen van daan haal  van de stoffen kraam .ik heb daar een groten zwarten veer gekocht zo n, zwarte pieten veer waar ik ook nog iets van ga maken een veren hoedje of zo en nog een paar stoffen  . altijd als ik daar ben kijk ik mijn ogen uit en krijg ik de leukste ideeën ik jou was zal ik echt even kijken het is echt een leuke winkel volgendekeer veren ......of kaarten....doei tot woensdag
 

1 opmerking: