zaterdag 19 maart 2016

miny shop blog

 hey allemaal sorry voor het langen wachten maar ik wist niks om te  bloggen .maar van daag is de dag dat ik dus een miny  shop blog ga houden als eerst ben ik naar de Primark geweest sorry als ik het verkeerd spel maar ik zag daar een superleuk tasje hij is echt heel leuk en ik ben er super blij mee en hij is mooi leer zwart en dat gouden pas er ook super bij het lijkt  een beetje op een ouderwetse school tas maar dat vind ik juist heel leuk. er zit ook nog een langer hengsel bij zo dat je hem aan je schouder kan draagen en hij was 10 euro.en daar na ben ik naar de c&a geweest en ik heb daar2 dingen ge haalt als eerst dit rokje ik zag hem al in super veel winkels hangen en ik was er al heel lang naar op zoek maar daar hadden ze geen lichten spijkerstof en bij de c&a wel ik ben er super blij mee  het geeft me zo n, zomers gevoel en die knopen zijn ook heel gaaf maar ik heb nog geen ideeé waar ik hem ga op kombieneeren  maar dat zie ik nog wel hij was 14 euro 90. ik heb ook nog een peplin top en ik ben er hele maal weg van hij zit lekker en hij is echt van een mooie stof gemaakt ik ben daar ook echt super blij mee ik denk dat ik hem kombieneeren met een zwarten broek en met  een leere jasje en met nog een ketting het doet me ook een beetje denken aan de lente en dit was het dan weer ook al is het niet zo n, miny blog maar goed maandag een egte miny blog dag 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten